mandag den 18. august 2014

statement of account for paying the rent for cz Consul in Copenhagen Ms. Otčenášková

Paní konzulko Otčenášková;
Ja jsem si vědom toho že není zvykem v Dánsku pověsit si záclony a závěsy!  Nicméně jsem pořád a od narození v 1965  Čech a Čechem jsem se cítil i v mém bytě adresou
 "Dagnyvej  15  2th  9000 Aalborg"! Bohužel nevěděl jsem že tento akt je proti dánským zvykům bydlení protože v Dánsku neuznávají ba i netolerují základní právo na soukromní život a soukromí vyjadřující různorodost v demokratickém pojmu být akceptován v různorodém způsobu vedení svého života!  Pakliže tato základní vlastnost společnosti je diskriminována a chybí pro některé vrstvy této společnosti, mluvíme pak jen nadále o společnosti kterou  zažil bezpochybně Náš važený pan prezident moje maminka i Já nikoliv Vy paní konzulko! Tímto si myslím že v Česku zavěsujeme záclony nikoli jen pro okrasu bytu ale i z racionálního důvodu a to aby nám někdo nekoukal do naší postele!  Nakonec bych chtěl jen podotknout že ani tento důvod nemůže byt platným důvodem pro vyhození z mého bytu na tož tak nezaplacené nájemné!  Zde zveřejním výpis mych plateb mého nájemného dokumentem z banky "Den Danske Bank" do 24 dubna 2014 kdy jsem byl násilně vyvlečen z mého bytu a násilně odvezen 15 km od něj!  Chtěl bych nyní upozornit že budu postupně zveřejňovat i Vaši korespondenci s tim abych se mohl uhájit proti bezpráví které je napácháno na cele naší České rodině!  Bohužel nemám peníze na advokáty jak jste mě již kdysi radila, ja jsem věřil v Pomoc od vaši strany! Já vás bohužel nemohu přesvědčit o mém nevinném jednání po telefoně,  když neustále vyhledáváte pomluvy nepravdy a vykonstruované historie o naší situaci! PS: Placení nájemného je pod hlavičkou "Boligforeningen Vanggård."

S pozdravem
Jan Dzuik Andersen